Hübriid
Mis on hübriid?
Hübriid ühendab traditsioonilise sisepõlemismootori ja elektrimootori parimad omadused, pakkudes ökonoomset ja sujuva sõidukogemuse. Astra hübriidmudeli jõuülekanne hõlmab liitiumioonakut, mida laaditakse ainult sõidu ajal. Uus 1,2-liitrine turboülelaaduriga sisepõlemismootor toodab 100 kW / 136 hj. See kolmesilindriline mootor on loodud spetsiaalselt hübriidkasutuseks ja sellega on ühendatud uus kahekordse siduriga käigukast, millega on ühendatud 28 hj tootlik elektrimootor. See võimaldab puhast elektrilisõitu ja sisepõlemismootori elektrimootoriga toetamist olenevalt olukorrast. 
Veelgi lõbusam ja mugavam
Hübriidautol töötab sisepõlemismootor koos elektrimootoriga, optimeerides jõudlust ja kütusekulu. Tänu eriti pehmelele kahekordse siduriga automaatkäigukastile ei märka seda üleminekut üldse, kuna see annab teile tunde, nagu sõidaksite tõelise elektriautoga. Liikumine ja madalad sõidukiirused toimuvad alati elektri abil ning lisaks annavad elektrimootorid võimsa kiirenduse korral lisavõimsust. Hübriidiga sõitmine on varasemast mugavam ja pakub ennekõike meelerahu: laadimist pole vaja, elektriseeritud sõidukogemus on sujuv ja paindlik. Sõidurežiime ja energia taaskasutamist juhitakse automaatselt.
 
Elekter toob kaasa säästlikkuse
Hübriidtehnoloogia pakub mitmeid eeliseid eriti neile, kes pole veel üle läinud elektrilisele liiklusele. Uus hübriidsüsteem pakub eriti suurt kasu neile, kes sõidavad palju linnas ja peatudes liikluses. Liikumisenergiat saab salvestada ja kasutada uuesti järgmisel kiirendusel. Võrreldes vastava bensiinimootoriga mudeliga on uue hübriidi kütusekulu ja heitkogused umbes 15 protsenti madalamad. Väga madalatel kiirustel saab autoga sõita ka ainult elektri abil, mis eristab uut süsteemi teistest 48-voldiste hübriidtehnoloogiate hulgast.