Hübriid
Mis on hybriid?
Hübriidauto ühendab traditsioonilise sisepõlemismootori ja elektrimootori parimad omadused, pakkudes ökonoomset ja sujuvat sõidukogemust. Astra Sports Toureri hübriidmudeli jõuülekanne hõlmab liitiumioonakut, mida laetakse ainult sõidu ajal. Uus 1,2-liitrine turbomootoriga sisepõlemismootor toodab 100 kW / 136 hj. See kolmesilindriline mootor on loodud spetsiaalselt hübriidkasutuseks ja sellega on ühendatud uus kahekordse siduriga käigukast, millega on ühendatud 28 hj võimsusega elektrimootor. See võimaldab puhtalt elektrilisel jõul sõita, aga ka sisepõlemismootori elektrilist toetamist olenevalt olukorrast. 
Veelgi lõbusam ja mugavam
Hübriidautos teevad sisepõlemismootor ja elektrimootor koostööd, optimeerides jõudlust ja kütusekulu. Tänu eriti sujuvale kahekordse siduriga automaatkäigukastile ei pruugi te seda üleminekut üldse tunda, sest see pakub teile ehtsa elektriauto tunde. Kohaltminek ja madalad sõidukiirused toimuvad alati elektri abil ning lisaks annab elektrimootori lisavõimsus tugeva kiirenduse. Hübriidiga sõitmine on varasemast mugavam ja pakub ennekõike meelerahu: laadimist pole vaja, elektrimootoriga sõidukogemus on sujuv ja paindlik.
 
Elektriline säästlikkus
Hübriiditehnoloogia pakub arvukalt eeliseid eriti neile, kes pole veel astunud elektrilise liikumise ajastusse. Uus hübriidajam pakub eriti suurt kasu neile, kes sõidavad palju linnas ja liiklusummikutes. Sõidu ajal vabanenud energiat saab talletada akusse ja seda järgmisel kiirendusel uuesti kasutada. Võrreldes vastava sisepõlemismootoriga mudeliga on uue hübriidi kütusekulu ja heitkogused umbes 15% madalamad. Väga madalatel kiirustel saab autoga sõita ka puhtalt elektri abil, mis eristab uut süsteemi teistest 48 voldi hübriiditehnoloogiatest.